.

.

4/24/2014

Keep happy




Tämä päivä alkoi tuulisena ja pilvisenä, aivan kuin unessani, jossa työskentelin rikosetsivänä. Muistan unessani kävelleeni junaradalla etsimässä joitakin todisteita joita kerätä pieniin muovipusseihin. Olen selkeästi katsellut liikaa murhamysteerejä..

Olin jutellut lukemistani kirjoista kahden turkkilaisen ystäväni kanssa, tietämättäni että sillä tavalla he saivat minulta irti tiedon, mistä kirjailijasta pidän ja mitä kirjoja en ole vielä lukenut kyseiseltä kirjailijalta. Joten eilen sain lahjan, D&R-pakettiin käärityn, joka paljastui kahdeksi Dan Brownin kirjaksi, jotka oli jäänyt ostamatta (koska kirjat ovat täällä kalliita..). Ensinnäkin olin hyvin yllättynyt lahjasta, en oikeasti olettanut heidän ostavan minulle mtään, mutta olin oikein tyytyväinen, nyt minulla on kaksi uutta romaania luettavaksi, edelliset kirjakasat ovatkin jo käyty läpi!

O. oli aiemmin lupautunut herättyään valmistaa aamiaisen meille ja minun piti hieman muistutella unista miestä aamulla siitä. Munakas tirisi panulla kun hän oli jo valmistanut vihannekset lautaselle. Hieman leipää siihen sivuun ja sen sellaista tyypillistä aamiaissettiä ja aamu oli pööfekt. Tänään olisi tarkoitus käydä parturissa, hiusväri alkaa olemaan niin eloton ja vääränvärinen että melkein olisi jo aika elävöittää väriä. Olimme sopineet ettei minulle tarvitse ostaa synttärilahjaa - onhan meillä lauantaina perheillallinen kakun kera, njams - mutta O. oli ajatellut vielä tänään käydä tsekkaamassa jotakin Capitolista. Saas nähdä sitten mitä tänään päätämme tehdä..

2 kommenttia: