.

.

7/28/2013

Jitters

Olin päättänyt laittaa ihoni loistamaan häitä varten. Samalla täydensin meikkivarastoani, ostin useampia luomivärejä ja suteja ja harjoittelin meikkausta (aivan, en osaa meikata kovinkaan monella eri tavalla ja harjoitteluhan tekee mestarin), sillä en aio kenenkään tehdä silmämeikkiäni häitä varten. (myös, se ei ole mitään halvinta huvia) Minä olen huomion keskipisteenä, joten minunhan pitää loistaa..

Ja sitten myöhemmin nettiä selaillessani löydän seuraavia linkkejä, yksi toisensa jälkeen..
Home made body scrubs
Home made facial scrubs
DIY lip scrub

jne jne jne.. joten että mitä tulikaan tehtyä. Tuli tehtyä niin, että maksan naurettavan summan noista ranskalaisista puteleista (oikeasti, niin ylihinnoiteltua), joiden tulisi pitää ihoni hyvässä kunnossa, mutta saman (ellei vielä paremman) tuloksen saisinkin vain kuorimalla ihoni kaurapuurolla! Tai sutimalla kasvojani sokeriin dipatulla tomaatinsiivulla. No, oppia ikä kaikki. Nyt nimittäin olenkin sitten täysin hurahtanut noihin do-it-yourself-scurbs ideoihin ja kokeillut jo kolmea erilaista kasvoilleni (ja aion kokeilla jotakin koko vartalolle) ja O. sai kunnian tänään kokeilla hunaja-sokeri-sitruunasekoitusta kasvoillensa. Väitän, että puolet hänen mustapäistä on kateissa ja iho kuin vauvan pylly.

Ja minulle oli aikaisemmin ilmaantunut jostain syystä hyvin punainen ja kuiva läiskä keskelle poskea ja kun kokeilin kuorivaa kotitekoista soosia, oli kuivuus tipotiessään. Että ihan rohkeasti jättäkää ostamatta ne ylihinnoitellut ihonpuhdistustuotteet ja kokeilkaa kaikkea mitä keittiöstä löytyy ;)

Viime yönä näin ensimmäisen "painajaisen" häihin liittyen. Unessa tajusin, että olin jostain syystä kirjoittanut nimemme väärin, tai jostain syystä käyttänyt täysin vääriä nimiä, ja mietin siinä täysin epätoivoisessa ahdingossa että mitä minä teen, mitä minä teen, pitääkö minun nyt peruuttaa koko häät, kaksi päivää aikaa ja meidän tiedot on väärin ja voi ei sitä paperisotaa taas ja onko tämä oikeasti unta vai totta!? jne jne jne.. Sitten heräsin ja ihmettelin että olipa outo uni. Herätin O:n, jolta sain tokkuraisen mmmh-vastauksen kysymykseeni "kirjoitithan nimemme oikein siihen booking.com sivustolle, kun hotellivarausta teimme?", ja tajusin rauhoittua ja nukahtaa. Ja kun nukahdin, se sama hääpainajainen jatkui! Ja edelleen olin ahdingossa siinä unessa ja paniikissa että pitääkö ne häät nyt peruuttaa vai ei.. Sen jälkeen ei sitten enää nukuttanut. Mutta onneksi oli jo aamu ja aurinko paistoi ja elämä hymyili ja O. totesi että olet sinä aika hoopo.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti