.

.

2/13/2013

Les Malttamattomat

Jaoimme Ystävänpäivä-lahjat jo tänään. Vaikka se on huomenna, niin minä en enää halunnut odottaa yhtään päivää siihen, että voin antaa lahjani sängyn alta O:lle ja hän voisi paljastaa vihdoin, mitä oli minulle hankkinut. Yllätys oli suuri, kun toisillemme lahjakassit jaoimme..






Minähän olin ostanut lahjan O:lle viikko sitten, joten oma lahjani oli yllätys, sillä nyt kumpikin sai kellot. Minä sain urheilullisen kellon, jota voi käyttää kuntosalilla, ja jossa on muutakin funktiota kuin vain ajannäyttö, näyttöä koskettamalla saa mm. päivämäärän ja sekuntikellon esille.
O. sai siis hyvin klassisen mallin, josta hän piti itse asiassa yllättävän paljon. Olin hyvissä ajoin ilmoittanut että mukana tulee vaihtokuitti, mutta kumpikaan ei halua käyttää sitä omaan lahjaansa. Olimme siis molemmat tyytyväisiä saamisiimme :)

Huomista päivää juhlistamme kuntosalireissulla, jonka jälkeen ulos syömään. Minä voin käyttää kelloani urheillessa ja O. omaansa sitten ravintolassa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti