.

.

4/25/2011

Lahjottu

Eilen siis käytiin illallisella O:n, abin ja abin tyttöystävän kanssa. Hyvin romanttinen double-date, jonka kruunasi synttärilahjat. Olin tehnyt selväksi O:lle ettei osta mitään turhan kallista, ja olin antanut tarpeeksi ehdotuksia mistä pidän. O. saattaa nyökytellä päätään näön vuoksi, mutta tuppaa tekemään päätöksensä silti ominpäin..

Voisiko tuon nätimpää kelloa enää löytää! Loistavaan ostospäätökseen kuului salaiset vaatimukseni: 1) kellon on oltava hopeaa (en pidä kultaisista, tai värillisistä), 2) kellon on oltava hyvin simppeli ja 3) simppelin lisäksi siinä pitää olla jotakin kivaa yksityiskohtaa. Tuo täyttää aika hyvin kaikki kolme aspektia ja nyt se on minun :) Hihnaa tosin pitää käydä lyhentämässä Swatchin liikkeessä lähipäivinä, se kun lähes tipahti ranteestani kun laitoin heti käyttöön. Tietysti kovistelin O:ta kertomaan kuinka paljon hän siitä maksoi. 250 liiraa kuulemma. Oli sillä sitten hintaakin..

Abi ja H. olivat myös ostaneet yhteisen lahjan minulle.



















Sain heiltä tällaisen kivannäköisen nahkakantisen, vanhanajan tyylisen vihkosen. Olen aina pitänyt kaikenlaisista paperitarvikkeista, muistilapuista ja vihoista ja nyt on tällainen aika tyylikäs versio. Näyttää päiväkirjalta, mutta sitähän voi käyttää vaikka reseptikirjasena.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti