.

.

3/16/2011

My name is Catalina/Jaunita/Rosalinda..!?

Herra G. otti minuun jälleen yhteyttä. Hän laittoi özelders.com sivulle, jossa minulla on edelleen se sama työnhakuilmoitus, viestiä, jossa kertoili koulustaan ja kyseli jos olisin kiinnostunut keikkaluonteisesta, ehkä lyhytaikaisesta duunista. Pyysi puhelinnumeroani ja referenssejä. Laitoin viestin jatkeeksi puhelinnumeroni ja hän soittikin melko pian. Puhelu alkoi kuten ensimmäisellä kerralla ja minun oli ihan pakko sanoa hänelle, että me tapasimme viime kuun alussa Mecidiyeköyssä, heidän toimistollaan. Meillä oli jo tapaaminen ja minä olen jo antanut CV:t sun muut tiedot itsestäni. Ja että minä jo tiedän heidän koulunsa. Hän oli pitkään hiljaa ja mietti, että joo.. niinhän se varmaan onkin. No hyvä on, hän on takuulla kiireinen mies ja varmasti onkin haastatellut useita työnhakijoita, joten en todellakaan olettanut hänen muistavan minua.

G: Yea.. so, we had a meeting, right?
E: Yep, last month and I was supposed to have another meeting in Kadiköy branch.
G: Ohh yyeaaah...! Rriiighht..! So. Elisa, that's your name, right?
E: Yes.

(hetki hiljaisuus, jonka jälkeen hänellä tavallaan välähtää)

G: Oh yeaah..! You are from Mexico, right?!
E: .. no. I'm from Finland.
G: Rriiiighttt...!! (vaikka äänestä pystyi hyvin päättelemään että hän ei todellakaan muistanut minua!)

:D

Tarina ei kerro sitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tuleeko keikkaduunia vai ei. Jos hän muistikin minut väärin ja haluaakin sen meksikolaisen..?

Ei muuta kun sombero päähän ja marakassit käteen! Tattattaaa..

3 kommenttia:

  1. Taitaa olla Herra G vähän seniili jo.Toivottavasti kuitenkin löytyy töitä,ellei hänen kauttaan niin jostain muualta.

    VastaaPoista
  2. Mä en kestä näitä tällasia tapauksia, joista ei ota selvää, ei sitten yhtään :D Hakemuksia on vetämässä nyt muuallekin, toivottavasti joskus vielä tämän vuoden aikana tärppäis ;)

    VastaaPoista