.

.

12/19/2010

Dear Santa..

Joulun lähestyminen saa minut malttamattomaksi. Lahjat ostamatta, eikä mitään tietoa mitä muille ostaisi.
Boyner on yksi hyvä paikka, sellainen miniSokos, josta löytyy kaikkea vaatteista meikkeihin ja lahjatarvikkeisiin, matkalaukkuihin sekä urheilukenkiin. Mutta kuitenkin käytännöllisyys voittaa turhuudet, joten ehkä kuitenkin jotakin sellaista, jota tulee käytettyä.. Eli siinä tapauksessa menisin keittiöpuolelle hakemaan parempaa kuorimisveistä ja uutta veitsisettiä, omenanlohkoajaa ja keittiöpyyhkeitä. (tarvetta nimittäin niille täällä olisi..)

Viime päivinä on ollut mielessä lähinnä joulun menyy, ruokapuoli, ja se, kuka sen hoitaa. Anne lähtee Adanaan 24. päivä tapaamaan pikkuveljeä, yhdessä veljen tyttöystävän kanssa, ja tulee takaisin 25. päivä, eli meiltä uupuu kokki! Joten minä olen sitten vastuussa pöperöistä.. ;)

Ei ihan perinteinen jouluateria tiedossa, mm. pannukakkua ajattelin väsätä jos aineksia muistan ostaa etukäteen tarpeeksi :) Tai no, sillä ei ole väliä muistaako ostaa etukäteen, täällä kun kaupat ovat auki vuoden jokaisena päivänä. Eikä täällä sen puoleen ole väliä, minä päivänä lahjat jaetaan ja kuusi sisälle kannetaan ja niin edespäin. Kun ei täällä sitä joulua edelleenkään vietetä, vaan Uutta Vuotta! :D

Mitä minä itselleni toivon?
Yhdistetty laserprintteri ja skanneri. Se tulee olemaan enemmän kuin kätevä, sitten ja jos ja kun sitä opetustyötä pääsee aloittamaan. Omia materiaaleja kun varmasti tulee tarvitsemaan. Ja sille tulee olemaan käyttöä, aivan takuulla.

Mikä tahansa Canonin digitaalinen järkkärikamera, jolla saa miljoona kertaa parempia kuvia kuin minun halvalla perus-Kodakillani, joka on kyllä minua palvellut jo muutaman vuoden ihan sopuisasti. Ainoa vain, että pidän kuvien ottamisesta, varsinkin maisemakuvien, niin omallani ei riitä tehokkuutta parempiin..

Nämä eivät tosin ole toivomuslistalla pukin konttiin, vaan ostan mahdollisesti molemmat ihan itse, saamillani veronpalautusrahoillani.. 8) Kyllä minun kelpaa.

1 kommentti:

  1. Mika ettei,kylla se pannari joulunakin hyvalta maistuu.
    İtselleen onkin parasta ostaa lahjat.Ei tarvitse miettia,mita pitaisi ostaa.

    VastaaPoista